  • Data: 2003-09-12 10:03:49
    Temat: Re: [PILNE] Zakupy w amazon.com...
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...zdaje się tym się różnimy od ludności zamieszkującej
    > państwo niemieckie[1]. [OT, NTG:] Mi tam się bardzo podobało
    > uzasadnienie żeby nie wprowadzać (w Niemczech) zakazu
    > dzwonienia z komórki podczas jazdy: "przepis będzie
    > bardzo trudny w egzekucji, zaś ze względu na zwyczaje
    > może być powszechnie łamany - zaś społeczeństwa nie
    > wolno uczyć że można łamać jakiekolwiek przepisy".

    Moze naszych politykow wyslac na jakies korepetycje? Uzasadnienie jest
    super, co wiecej powiem ze genialne. W Polsce wprowadze sie cala mase
    rurnych i niemozliwych do egzekwowania przepisow poczynajac od ograniczenia
    predkosci, zakazow parkowania, rozmow przez komorki, budowa w warszawie
    tuneli wzdluz rzeki.... mozna by sie rozpisywac.

    Adam