  • Data: 2003-09-12 08:44:20
    Temat: Re: [PILNE] Zakupy w amazon.com...
    Od: "Adamski" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > umoralniasz czy robisz sobie przyslowiowe jaja ??
    > Przemyt to dla mnie TIR papierosow, wodki a zakup sprzetu na wlasny uzytek
    > to tylko umiejetnosc radzenia sobie w naszym bandyckim kraju (sprzet
    > elektroniczny kupiony w sklepie w Niemczech jest o POLOWE tanszy niz na
    > polkach naszych sklepow a zarobki :( sami wiecie )
    > Niech wiezie tego palma i wogole sie nie przyznaje. Co najwyzej niech sie
    > pozbedzie opakowania zeby w razie kontroli ktos sie nie przychlapal o
    > PRZEMYT.

    1. Poaznie jest cos takiego jak procedura wprowadzania towaru na polski
    obszar celny.
    2. Skoro w polce jest przestepstwem wklejenie swojego zdiecia do legitymacji
    szkolnej brata wymagajacym zastosowania jako srodka zapobiegawczego trzech
    miesiecy aresztu, to pozusl co moze grozic za przmyt takiej ilosci towaru??
    Polski rzad teraz potrzebuje wszelkiego rodzaju sukcesow.

    Adam