  • Data: 2003-12-15 09:46:27
    Temat: Re: PCC - podniesienie kapitalu w sp z o.o.
    Od: "vladi" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie musi a nawet nie bardzo może bo co miałby ten notarusz robić -
    > potwierdzać wpłate gotówki do kasy?
    > Skoro nie ma zmiany umowy to notarusz mógły was co najwyżej za rączkę
    > potrzymac ;-)

    idac troche dalej
    a co jesli:
    firma musi podniesc kapital zakladowy do 50.000 pln
    umowa spolki mowi ze dotychczasowy kapital to 4.000 podzielony na 40
    udzialow po 100 pln!! kazdy
    umowa spolki dopuszcza podwyzszenie uchwala ZW do 100-krotnej wysokosci bez
    zmiany umowy.

    to czy wg Ciebie nalezy zmieniac umowe spolki czy nie [chodzi mi o zapis po
    100pln- nowy kodeks wymaga min 500]

    pozdrawiam
    vladi