  • Data: 2005-11-30 14:58:34
    Temat: Re: PCC, firma
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...z czym ?
    >  O ile mi wiadomo ostatnio serwery news (konkretnie onetowy, i później
    > "posiał" po okolicy) raczyły powariować i ja np. nie widzę poza tym
    > postem reszty wątku.
    OK. Wszystko jasne ;-) cytuję :

    w sytuacji, gdy ktoś prowadzący DG ( KPiR, VAT ) chce kupować od osób
    fizycznych ( umowa sprzedaży ) przedmioty potrzebne do prowadzonej
    działalności lub do sprzedaży, to :
    1. Czy staje się automatycznie płatnikiem PCC ?
    2. Czy ma obowiązek prowadzenia rejestru PCC ?
    3. Czy ma obowiązek składać deklarację PCC ?

    co się dzieje z punktami 1-3 jeżeli żaden z przedmiotów nie kosztuje więcej
    niż 1000 zł a co gdy np. po 2 miesiącach pojawi się taki za >1000 zł ? W
    którym momencie pojawiają się te obowiązki ?

    Pozdrawiam

    Darek