  • Data: 2003-09-24 10:00:35
    Temat: Re: Osoba współpracująca?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > On Wed, 24 Sep 2003, RR wrote:
    > [...]
    >

    > Tak dobrze nie ma :), zwolnienie od dochodów z użyczenia
    > od nalbliższej rodziny AFAIK dotyczy tylko nieruchomości.

    Ajajaj, Gotfrydzie,

    Art. 14 ust. 2 pkt. 8
    [Przychodem z działalności gospodarczej są również:...]
    [...] wartość otrzymanych świadczeń w naturze i innych nieodpłatnych
    świadczeń, obliczonych zgodnie z art. 11 ust. 2-2b, z *wyjątkiem*
    otrzymanych od osób zaliczonych do I i II grupy podatkowej w rozumieniu
    przepisów o podatku od spadków i darowizn,

    Ojciec może bezpłatnie uzyczyc cokolwiek a także bezpłatnie świadczyc
    pracę i nie jest to przychodem dla żadnej ze stron.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl