  • Data: 2003-09-24 12:25:07
    Temat: Re: Osoba współpracująca?
    Od: "RR" <r...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nadto byłem przekonany że to ojciec DG już ma a ty

    Pewnie trochę zamotałem, więc jeszcze raz:
    Ja mam działalność i świadczę jakieś usługi.
    Ojciec nie ma działalności i świadczy inne usługi.
    Chcialem wystawiać faktury dla jego odbiorców za wykonywane przez niego usługi.
    Dodatkowo kombinuję, że jakbym miał wchodzić w drugi próg podatkowy, to
    podpisałbym z ojcem umowę zlecenia.

    > No bo na pomysł żeby ojciec był zleceniobiorcą "osobistym"

    Mozesz przybliżyć instytucję "zleceniobiorcy osobistego"?

    RR