  • Data: 2003-09-23 20:38:59
    Temat: Re: Osoba współpracująca?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Sep 2003, RR wrote:
    [...]
    >+ > Czy są jakieś przeciwskazania i pułapki, bym wystawiał faktury
    >+ > za usługi wykonywane przez mojego ojca?
    >+ > Faktury z działalności ojca będą nieporównywalne z moimi
    >+ > głównymi dochodami.
    >+ > Czy koszty z ewentualnie podpisanej umowy zlecenia z ojcem
    >+ > będę mógł zaliczyć do KUP?

    To ostatnie też "DG ojca" ?

    >+ Skoro nikt nie odpowiada, to chyba nie ma przeciwskazań...

    Poza art. 25. UoPDoOF, o którym wspominałem na .prawo ;)
    Chodzi o ceny: jeśli są "powiązania rodzinne" to US może
    się przyczepić jak cena odbiega od cen innych kontrahentów.
    Nie piszesz o co chodzi, ale jak będą "normalne" ceny
    albo "nienormalne" usługi :> to pewnie się nie przyczepi
    nikt :)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)