  • Data: 2009-11-24 19:34:05
    Temat: Re: Oprogramowanie w firmie
    Od: Rafał K. <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 21:11, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    >   Skoro przepisy nie przewidują szczególnej FORMY prowadzenia ewidencji
    > (wymieniają jedynie minimalny zestaw danych, który musi w niej być
    > ujęty), to nie ma przeszkód do prowadzenia ewidencji wspólnej.
    >
    >   To mniej więcej tak jak np. z fakturą: skoro nie ma przeszkód,
    > na fakturze może być umieszczona gwarancja, protokół wydania
    > oraz potwierdzenie zapłaty.

    >   Pytanie zadałem w poście obok - dlaczego uczepiłeś się
    > firm informatycznych (akurat)? (co do meritum odpowiedzi
    > są w innych postach :))

    No bo firmy informatyczne, zwykle mają najwięcej różnego
    oprogramowania i zawsze tutaj jest największa "szansa", że chodź jeden
    program będzie nielegalny. Mam oczywiście na myśli oprogramowanie,
    które firma kupuje od innych firm (np. po to, by móc tworzyć grafikę
    lub własne oprogramowanie na sprzedaż), a nie oprogramowanie które
    sprzedaje sama.

    Pozdrawiam.
    http://megalotto.pl - Lotto
    http://tajemniczyswiat.pl - Tajemniczy Świat