  • Data: 2009-11-20 20:11:23
    Temat: Re: Oprogramowanie w firmie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 20 Nov 2009, Rafał K. wrote:

    > O ile dobrze rozumiem to licencje na oprogramowanie uznaje się za
    > wartości niematerialne i prawne.
    > Czy aby ująć wartości niematerialne i prawne w ewidencji, muszę
    > stworzyć odrębną ewidencję wartości materialnych i prawnych, czy też
    > mogę stworzyć wspólną ewidencję ewidencja środków trwałych oraz
    > wartości niematerialnych i prawnych w której będę razem ujmował ŚT
    > oraz WŃiP?

    Skoro przepisy nie przewidują szczególnej FORMY prowadzenia ewidencji
    (wymieniają jedynie minimalny zestaw danych, który musi w niej być
    ujęty), to nie ma przeszkód do prowadzenia ewidencji wspólnej.

    To mniej więcej tak jak np. z fakturą: skoro nie ma przeszkód,
    na fakturze może być umieszczona gwarancja, protokół wydania
    oraz potwierdzenie zapłaty.

    > Druga sprawa, to czy firmy internetowe podlegają jakimś dodatkowym
    > kontrolom

    Pytanie zadałem w poście obok - dlaczego uczepiłeś się
    firm informatycznych (akurat)? (co do meritum odpowiedzi
    są w innych postach :))

    pzdr, Gotfryd