  • Data: 2003-03-25 22:22:06
    Temat: Re: Odsetki bankowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Mar 2003, Lora wrote:
    [...chyba Karol...]
    >+ > mam konto w m-Banku, na wyciągu z naliczonymi odsetkami mam np.
    >+ > Data operacji: 31 styczeń
    >+ > Data księgowania: 1 luty
    >+ > Pod którą datą mam wpisać te odsetki do KPiR?
    >+
    >+ z data 1/02/03 - moim zdaniem, ponieważ wczesniej tj.31/01/03 na twoim
    >+ rachunku jeszcze nie było tych odsetek, pojawiły sie one dopiero w momencie
    >+ księgowania - 01/02/03.

    IMHO jest problem: a kiedy były należne ? Zakładam że Karol księguje
    memoriałowo :), przy kasowym nie byłoby pytań :)
    Przyznam że kiedy padło pytanie to sam straciłem pewność czy dobrze
    robię :), ale przyznaję się bez bicia że księguję na 31 stycznia.
    Ciekaw jestem "jak to robią inni" (i dlaczego :)).

    pzdr, Gotfryd
    (który prawdopodobnie jak zwykle będzie miał podatki do
    odprowadzenia mimo że pieniądze na koncie się jeszcze
    nie pojawią... :])