  • Data: 2003-05-06 05:54:18
    Temat: Re: Odp: Prosba o pomoc w wyliczeniu podatkow
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 4 May 2003, Cezar wrote:

    >+ > >+ Uprzejmie prosze o wskazanie mi DOKLADNIE tego jakie "oplaty" (podatki,
    >+ > >+ skladki itp) i w jakiej DOKLADNIE wysokosci ponosi pracodawca
    >+ > >+ zatrudniajacy na umowe o prace osobe ktorej placi 800 zl brutto
    [...]
    >+ > >+ Co najwazniejsze aby bylo to wyliczenie dokladne np co do 1 zl.
    >+ >
    >+ > Obawiam się że to dość trudne. Wystarczy np. aby pojawiło się
    >+ > jakiekolwiek należne świadczenie socjalne aby rzeczone obliczenia
    [...]
> [...]

    Zauważ o czym napisałem: nie wiemy do czego chcesz wyliczeń użyć
    a piszesz jednie o "zatrudnieniu", więc zwracam uwagę na sprawy
    socjalne.
    Jest pytaniem czy masz zamiar:
    - uwzględnić urlop (to jest ok. 1/11 pensji rocznie)
    - uwzględnić fakt że 33 (chyba) dni zwolnienie chorobowego płaci
    pracodawca (wyliczenie rozjedzie mu się nie o 1 zł a o 75% :>)
    -...znajdzie się nieco pomniejszych.... :)
    Po prostu "pracownikowi się należy" [coś, czasem] z tytułu
    zatrudnienia - pomimo że to *nie jest* pensja :) Trzeba zastrzec
    że chcesz pominąć KP :)

    pozdrowienia, Gotfryd