  • Data: 2004-09-24 11:23:00
    Temat: Re: Odp: Propozycje SLD - podatki ...
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Andrzej Gasidło napisał:

    > swoja droga uwazam ze podatek liniowy jest najsprawiedliwszym rozwiazaniem,
    > przy takim obładowaniem podatkami i tak lepiej zarabiajacy zakupujac wiecej
    > towarow, czy inwestujac lub robiac cokolwiek z tymi pieniedzmi i tak zapłaci
    > niezłe myto dla rzadu...
    >
    > Ciekawe swoją drogą co na pomysł SLD pan Kulczyk??

    O ile sie nie myle Pan Kulczyk gros swoich dochodów ma kapitałowych.
    Mogą mu skoczyć.
    Większośc przedsiębiorcow - osób fizycznych z takimi dochodami może
    przejśc na liniowe 19%, bo nawet z niepracująca żona i przy dzisiejszych
    stawkach to im sie niesamowicie opłaca. Pozostają ci z kontraktami
    menagerskimi albo tacy którzy swiadczą usługi byłemu pracodawcy (i chyba
    jeszcze były jakies wyłączenia ale zapomniałam). I oczywiście Ci którzy
    takie pieniądze maja z umowy o pracę, zlecenia czy od dzieło.

    Tak naprawdę to walnie menagerów, zarządy wielkich firm itp.
    W małym stopniu uderzy w przedsiębiorców "fizycznych" rozliczających sie
    wg. zasad ogólnych bo maja odskocznie w postaci 19% (o ile juz z niej
    nie skorzystali w zeszłym roku... przy takich dochodach?). Wcale w
    "kapitalistów".

    Chyba nie o to chodzi.. ale tak wychodzi ;-)

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl