  • Data: 2004-09-26 06:30:00
    Temat: Re: Propozycje SLD - podatki ...
    Od: "K.Jacek" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Anatol" <c...@u...pl> napisał w wiadomości
    news:SlY4d.308365$vG5.124831@news.chello.at...

    > Użytkownik "Piotr W. Zwiernik" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A więc jaka jest obiektywnie naukowa definicja (no bo każda inna będzie
    > miała wymiar tylko ideologiczno-propagandowy) pojęcia "najbogatsi" i czy
    > wnioskowana ustawa ma zamiar badać pod tym kątem podatników a następnie
    tak
    > wyselekcjonowaną grupę opodatkowywać stawką 50 % ?
    >
    > Anatol
    W epoce Gierka był okres kiedy obowiązywał dodatkowy podatek
    od nadmiernych znamion bogactwa.
    Chodziła milicja z komisją i oglądała domek.
    Zna przypadki kiedy właściciel zapłacił dodatkowy podatek
    ponieważ miał murowany płot i w piwnicy pralnię wyłożoną kafelkami.
    Autentyczne i nie takie znowu wyjątkowe.
    J.K.