  • Data: 2011-06-09 08:06:06
    Temat: Re: Odmowa zasiłku chorobowego
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08-06-2011 16:51, cef pisze:

    > Hmmm, ja wiem, że jest gorąco, ale jakby tak zrobić "celowe"
    > spóźnienie w zapłacie zaraz "na poczatku" i czekać na potrzebę
    > skorzystania z zasiłku. Jak trzeba, to ratujemy się wnioskiem o
    > przywrócenie terminu,
    > a jak przez kilka lat nie trzeba, to robimy podsumowanko, korekty od
    > daty tego spóźnienia
    > i zaliczenie nadpłaty - zostawiając 3 ostatnie miesiące
    > na okres karencji (chyba 90 dni teraz)

    Nie da się. Do całej tej operacji najpierw się trzeba przerejestrować na
    opcję bez chorobowego
    Wyrejestrować z chorobowego można się wstecznie - pod warunkiem, że to
    jest tylko porządkowanie papierów po faktycznym wypadnięciu z
    ubezpieczenia z mocy ustawy.
    Ale zarejestrować do chorobowego można się tylko 7 dni do tyłu.

    Ktoś już o tym przed tobą pomyślał.

    A dziś się ochłodziło...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl