  • Data: 2004-02-10 10:07:19
    Temat: Re: Odliczenie montażu okien
    Od: "Gośka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Witam,
    > w 2003 wymieniałam w mieszkaniu okna, a ponieważ były zakwalifikowane do
    > wymiany przez spółdzielnię, więc jak dojdzie moja kolejka, to dostane
    zwrot /
    > 04.2004r./
    > Posiadam fakturę , na której są wyszczególnione:
    > okna
    > usługa montażu
    > wyroby z kamienia/ parapety/
    >

    > okien nie odliczam, bo spółdzielnia odda

    Właśnie byłam w spółdzielini, gdzie dowiedziałam sie, żę moge odpisać różnice
    ceny okien / moje droższe, niż te co kupuje spółdzielnia/, a mo zrobić to tak:
    1. za 2003r. odliczam całą fakturę, a za 2004 to co odda spóldzielnia jest
    moim dochodem.
    2. Czekam na tegoroczne ceny okien i odliczam różnicę.

    Brzmi logicznie, ale czy mogę tak zrobić ?
    proszę o odpowiedź.
    pozdrawiam Goska