  • 1. Data: 2004-02-09 17:13:33
    Temat: Odliczenie montażu okien
    Od: "Gośka" <g...@o...pl>

    Witam,
    w 2003 wymieniałam w mieszkaniu okna, a ponieważ były zakwalifikowane do
    wymiany przez spółdzielnię, więc jak dojdzie moja kolejka, to dostane zwrot /
    04.2004r./
    Posiadam fakturę , na której są wyszczególnione:
    okna
    usługa montażu
    wyroby z kamienia/ parapety/

    okien nie odliczam, bo spółdzielnia odda
    a co z usługą montażu? za to spółdzielnia nie odda
    i z parapetem, nazwanym " wyroby z kamienia"
    pozdrawiam Gośka

  • 2. Data: 2004-02-10 10:07:19
    Temat: Re: Odliczenie montażu okien
    Od: "Gośka" <g...@o...pl>

> [...]
    > usługa montażu
    > wyroby z kamienia/ parapety/
    >

    > okien nie odliczam, bo spółdzielnia odda

    Właśnie byłam w spółdzielini, gdzie dowiedziałam sie, żę moge odpisać różnice
    ceny okien / moje droższe, niż te co kupuje spółdzielnia/, a mo zrobić to tak:
    1. za 2003r. odliczam całą fakturę, a za 2004 to co odda spóldzielnia jest
    moim dochodem.
    2. Czekam na tegoroczne ceny okien i odliczam różnicę.

    Brzmi logicznie, ale czy mogę tak zrobić ?
    proszę o odpowiedź.
    pozdrawiam Goska

  • 3. Data: 2004-02-10 12:00:23
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 10 Feb 2004, Gośka wrote:
    [...]
> [...]
    >+ 2. Czekam na tegoroczne ceny okien i odliczam różnicę.
    >+
    >+ Brzmi logicznie, ale czy mogę tak zrobić ?

    O ile wiem - tak.
    BTW: nie zdziwię się jak zażądają faktur i dostaniesz je z powrotem
    z pieczęcią i informacją że miałaś zwrot :)

    >+ > a co z usługą montażu? za to spółdzielnia nie odda
    >+ > i z parapetem, nazwanym " wyroby z kamienia"

    IMHO - odliczyć. Powiedzieli co innego ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 4. Data: 2004-02-11 18:36:58
    Od: "Doors" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Gośka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > okien nie odliczam, bo spółdzielnia odda
    > a co z usługą montażu? za to spółdzielnia nie odda
    > i z parapetem, nazwanym " wyroby z kamienia"

    możesz odliczyć całość z faktury ponieważ zwrot jaki dostaniesz ze sp-ni
    będziesz musiał zaliczyc do przychodu (dostaniesz PIT-a)
    pozdrawiam