  • Data: 2008-03-17 21:52:54
    Temat: Re: Odliczenie internetu.
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Szm." <b...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    news:

    > Z tym rozumieniem byłbym ostrożny gdyż zbyt długo prowadzę własną DG.bo
    > od 15 lat.
    > Myślę, że dla niektórych nawet nie kiełkowała bawełna na ich kalesony ale
    > w końcu nie będę się kopał z koniem.

    Jeśli do mnie pijesz, to ja swoją prowadzę od lat 18.

    > Proszę jednak by zajrzeć do początku i zastanowić się co poeta miał na
    > myśli pisząc o odliczeniach.

    Chyba tylko Ty masz wątpliwości o co mu szło.

    > Jeśli kogoś uradziłem to bardzo przepraszam ale nie to było moją intencją.

    Nie chodzi o urażanie, ale o sianie fermentu, wypowiadając się nie na temat.
    W efekcie część osób może BŁĘDNIE zrozumieć że do wykorzystania ulgi na
    internet NIE JEST potrzebne zapłacenie faktur w danym roku podatkowym.