    From: Jureq <j...@o...Xwalka.ze.spamemX.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Odliczenia - zmywarka na kredyt
    Date: Tue, 02 Dec 2003 10:12:15 +0100

    Wiola wrote:

    > A nie ma w ustawie okreslenia" poniósł wydatki ' ?
    > Dla mnie poniósł to wydał a jesli na fakturze jest płatne w ratach to
    > chyba nie jest równoznaczne z poniesieniem wydatku .

    To zależy chyba od umowy sprzedaży. Jeśli płaci sprzedawcy w ratach to
    chyba masz rację. Jeśli natomiast te raty to jest kredyt bankowy
    udzielony nabywcy a nie sprzedawcy, to wydatek został poniesiony i fakt
    jego sfinansowania kredytem nie ma znaczenia dla odliczeń.
    Wszystkie umowy ratalne z którymi miałem dotąd doczynienia to był ten
    drugi rodzaj.