  • Data: 2003-12-12 10:47:19
    Temat: Re: Odliczenia - zmywarka na kredyt
    Od: "Maatzey" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktos moze podac (zacytowac) podstawe prawna, ktora to wyklucza??? Nie znam
    sie na prawie zupelnie, ale czytalem gdzies na forum, ze ustawa nie wylicza
    sprzetow, tylko podaje ich rodzaj - typu urzadzenia sanitarne, na stale
    podlaczone (w moim przypadku do kanalizacji) itp... Czy w tym przypadku nie
    mozna by powiedzec, ze wlasnie zmywarka jest takim urzadzeniem? A moze
    odpowiednio zadajac pytanmie w pismie do US (podajac cytat z ustawy) daloby sie
    przeforsowac takie rozwiazanie?

    Pozdrawiam
    Maatzey