eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzekazanie własnego środka trwałego › Re: OT, pecet, było: Przekazanie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!feed.news.interia.pl!news.cyf-kr.edu
    .pl!not-for-mail
    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: OT, pecet, było: Przekazanie...
    Date: Tue, 14 Jul 2009 07:48:25 +0000 (UTC)
    Organization: Wielka Depresja dopiero nadchodzi
    Lines: 34
    Message-ID: <h3hd89$fds$3@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <7...@t...googlegroups.com>
    <h3at9g$18e$2@news.onet.pl>
    <a...@p...googlegroups.com>
    <h3dbe3$m10$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <s...@p...org>
    <h3dfs0$2g1$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <Pine.WNT.4.64.0907140744530.3836@quad>
    <h3hc16$7hb$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: kinga.cyf-kr.edu.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1247557705 15804 149.156.2.32 (14 Jul 2009 07:48:25 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 14 Jul 2009 07:48:25 +0000 (UTC)
    User-Agent: tin/1.6.2-20030910 ("Pabbay") (UNIX) (HP-UX/B.11.11 (9000/800))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:214351
    [ ukryj nagłówki ]

    Poprzestawialem nieco kolejnosc twojej wypowiedzi, ale teraz
    te zdania same sie uzasadniaja :)

    Piotrek napisal:
    > Inna sprawa jest taka, że w przypadku krytycznych zastosowań miło jest
    > mieć sprzęt z 4 godzinnym czasem supportu. Wystarczy zrobić telefon -
    > nawet w sobotę czy niedzielę - i "na sygnale" jadą ze sprzętem na
    > wymianę ;-)
    > Miałem tak niedawno z biblioteką do backupów, która była łaskawa się
    > zepsuć w piątek późnym wieczorem. W ciągu niecałych 2 godzin przyjechał
    > kurier z zamiennikiem.
    > To oczywiście prawda, ale sam znaczek z logo producenta też swoje
    > kosztuje. Można to przećwiczyć choćby na przykładzie serwerów IBM i
    > Lenovo. Dokładnie ten sam sprzęt, a ceny jakby "lekko" się różnią.

    I dlatego ceny TAKIEGO SAMEGO sprzetu sie roznia, bo roznia sie
    poziomem obslugi posprzedaznej.

    > W przypadku "blaszaków" to niestety tak nie działa.

    I dlatego blaszaki sa tanie: producentowi nie zalezy na szczegolnej
    niezawodnosci, bo koszt obslugi posprzedaznej (wymiana lub serwis
    w dlugim okresie, koszt przesylki po stronie klienta) nie jest wysoki.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1