eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiPrzekazanie własnego środka trwałego › Re: OT, pecet, było: Przekazanie...
  • Data: 2009-07-14 07:48:25
    Temat: Re: OT, pecet, było: Przekazanie...
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Poprzestawialem nieco kolejnosc twojej wypowiedzi, ale teraz
    te zdania same sie uzasadniaja :)

    Piotrek napisal:
    > Inna sprawa jest taka, że w przypadku krytycznych zastosowań miło jest
    > mieć sprzęt z 4 godzinnym czasem supportu. Wystarczy zrobić telefon -
    > nawet w sobotę czy niedzielę - i "na sygnale" jadą ze sprzętem na
    > wymianę ;-)
    > Miałem tak niedawno z biblioteką do backupów, która była łaskawa się
    > zepsuć w piątek późnym wieczorem. W ciągu niecałych 2 godzin przyjechał
    > kurier z zamiennikiem.
    > To oczywiście prawda, ale sam znaczek z logo producenta też swoje
    > kosztuje. Można to przećwiczyć choćby na przykładzie serwerów IBM i
    > Lenovo. Dokładnie ten sam sprzęt, a ceny jakby "lekko" się różnią.

    I dlatego ceny TAKIEGO SAMEGO sprzetu sie roznia, bo roznia sie
    poziomem obslugi posprzedaznej.

    > W przypadku "blaszaków" to niestety tak nie działa.

    I dlatego blaszaki sa tanie: producentowi nie zalezy na szczegolnej
    niezawodnosci, bo koszt obslugi posprzedaznej (wymiana lub serwis
    w dlugim okresie, koszt przesylki po stronie klienta) nie jest wysoki.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1