  • Data: 2009-07-14 15:16:26
    Temat: Re: Przekazanie własnego środka trwałego
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 14 Jul 2009, Borys Pogoreło wrote:

    > No właśnie tu jest haczyk o którym zapomniałem napisać. Sprzęt wcale nie
    > był trzymany w pudełku, tylko był normalnie używany, również do celów DG
    > (niech będzie, że incydentalnie, ale był).

    No to IMO ujawnienie wg.art.22h.1.4
    Nie wymaga szczególnych procedur jak widać, znaczy IMVHO nie trzeba się
    "przyznawać" do wcześniejszego używania.
    Problem "przyznawania się" istniał gdzieś do 2003r, kiedy to obowiązek
    wykazywania przychodu z DG nie był przypisany do zaewidencjonowanych
    ST, lecz do "wykorzystywanych" (a więc nieujawnienie mogło być częścią
    "zamiaru zaniżenia przyszłego przychodu").

    pzdr, Gotfryd