    From: waldek <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: OC biur rach. - czy juz sie wytrzeslo???
    Date: Tue, 02 Nov 2004 13:55:25 +0100

    > imho to tylko tzw. pelna ksiegowosc ( wiem, wiem ordynacja ) ale w rozp.
    > mowi sie o ust. o rachunkowosci..

    ordynacja jednak mowi o ksiegach podatkowych w sklad ktorych wchodza k.
    rachunkowe i kpir

    dochodze do wniosku ze do prowadzenia kpir wogole nie potrzeba
    certyfikatu ksiegowego

    z kolei ustawa o doradztwie podatkowym mowie tylko ze prowadzenie ksiag
    rachunkowych przez uprawnionych na pods. innych przepisow nie jest
    doradztwem podatkowym.

    czyli jesli sie nie ma certyfikatu to podchodzi to pod doradztwo
    podatkowe, jesli sie ma to fajnie ... ale co dalej z ubez. OC???

    ehhhh...
    styczen za pasem
    trzeba szukac oszczednosci ew. ograniczyc kase wyrzucona w bloto