  • Data: 2006-09-15 07:19:00
    Temat: Re: OBI - faktura VAT - błędy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 14 Sep 2006, Jarek Spirydowicz wrote:

    > In article <ee6qct$18pq$1@news.mm.pl>, "Nixe" <n...@f...pl> wrote:
    [...i Jacek...]

    > Taki pomysł to i ja mam. Ale wątpliwości mam co do tego, co z tą
    > pierwszą zrobić.

    To może spiszmy koncepty i poszukamy dziur w całym.
    1. Towar handlowy/materiał podstawowy, KPiR
    Wersja A: wpisać kwotę bezsporną (niższą) do KPiR, wypełniając
    obowiązek wpisania TH. W razie czego wyjaśniamy że zauważyliśmy
    błąd i dlatego tak.
    Wersja B: wpisać kwotę z faktury, wtedy jednocześnie kwotę z f-ry
    wpisać do ewidencji (bo skoro NIE zauważyliśmy...)
    2. Pozostałe przypadki, KPiR.
    Wersje jak wyżej, jednolicie z VAT.

    W pytaniu brakuje jeszcze IMO informacji - jaka kwota została
    zapłacona.
    Dyskusja przeniesie się na pole "jaka kwota była należna, czyli
    zapłacona w celu uzyskania przychodu" :)

    pzdr, Gotfryd