  • Data: 2006-09-19 11:48:39
    Temat: Re: OBI - faktura VAT - błędy
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <Pine.WNT.4.64.0609150913040.2452@athlon64>,

    > [...i Jacek...]

    > To może spiszmy koncepty i poszukamy dziur w całym.
    > 1. Towar handlowy/materiał podstawowy, KPiR

    To ten przypadek.

    > Wersja A: wpisać kwotę bezsporną (niższą) do KPiR, wypełniając
    > obowiązek wpisania TH. W razie czego wyjaśniamy że zauważyliśmy
    > błąd i dlatego tak.

    Heh. Rozbijam na dwa warianty:
    1. N + V < B
    2. N + V > B

    > Wersja B: wpisać kwotę z faktury, wtedy jednocześnie kwotę z f-ry
    > wpisać do ewidencji (bo skoro NIE zauważyliśmy...)

    Czekaj. U mnie technologia jest taka: wpisuję N, V program liczy sam
    (mogę skorygować ręcznie), B liczy program (nie sprawdzałem, czy
    przyjmie wprowadzoną ręcznie wartość różną od sumy N i V).

    > 2. Pozostałe przypadki, KPiR.
    > Wersje jak wyżej, jednolicie z VAT.
    >
    > W pytaniu brakuje jeszcze IMO informacji - jaka kwota została
    > zapłacona.

    B.

    > Dyskusja przeniesie się na pole "jaka kwota była należna, czyli
    > zapłacona w celu uzyskania przychodu" :)

    A kwestia VAT odłogiem? ;)

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.