  • Data: 2009-08-20 07:23:34
    Temat: Re: Nowy punkt - potrzebna kasa fiskalna czy nie ?
    Od: "Grzes" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:h6irme$7a7$1@news.onet.pl...

    > Limit jest na podatnika a nie na miejsce sprzedaży. Liczy się do niego
    > także ta sprzedaż "internetowa". Więc jeśli to nie jest pierwszy rok, to
    > limit wynosi 40 kzł. I pamiętaj, że na niektóre towary kasa jest
    > potrzebna zawsze.

    Witam,

    Dziękuję za odpowiedź.
    Tak właśnie mi się wydawało, że nowy punkt nie ma tu za wiele do rzeczy
    i "interpretacja" osoby w urzędzie była niewłaściwa.

    W związku z tym mam jeszcze jedno pytanie, czy w takim razie
    potrzebna byłaby jedna kasa (w nowym punckie na start), czy dwie
    - druga do sklepu internetowego (jako, że wpływy na osobę prowadzącą
    działalność, nie byłby już tylko w formie przelewów na konto) ?

    Co do towarów, które musza mieć już kase na start to wiem.
    Tu jest akrurat odzież wieć jej to nie do tyczy.

    pozdrawiam i dziękuję
    Grzesiek