  • Data: 2009-08-20 19:39:30
    Temat: Re: Nowy punkt - potrzebna kasa fiskalna czy nie ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Aug 2009, Grzes wrote:

    > W związku z tym mam jeszcze jedno pytanie, czy w takim razie
    > potrzebna byłaby jedna kasa (w nowym punckie na start), czy dwie
    > - druga do sklepu internetowego (jako, że wpływy na osobę prowadzącą
    > działalność, nie byłby już tylko w formie przelewów na konto) ?

    Zajrzyj do rozporządzenia - zwolnienie z rejestracji obrotu
    "wysyłkowego", opłacanego identyfikowalnymi przelewami jest
    *przedmiotowe*.
    Znaczy nie podlegają pod obowiązek kasowy te sprzedaże
    (a nie "nie podlega podatnik"), zatem również w przypadku
    kiedy *ma* kasę (podlega, on podlega), same "wysyłkowe
    identyfikowalne" nie podlegają.
    BTW: rozumiem że w "identyfikacji" masz również adresy?

    pzdr, Gotfryd