    From: "WSm" <w...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nowy PODATEK dla kierowcow - zakończenie
    Date: Sat, 24 Aug 2002 05:18:18 GMT

    Użytkownik "Lech" <l...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:ak6hau$aeu$1@news2.tpi.pl...
    > 20 sierpnia zamiescilem post, którym chcialem sprawdzic jakie bedzie
    > zainteresowanie oprotestowaniem nowego podatku drogowego nazwanego
    "winiety
    > dla kierowcow". Efekt przerosl moje najsmielsze oczekiwania :)
    > Podejrzewam, ze lata komuny nauczyly nas, zeby narzekac na wszystko, ale
    nic
    > nie robic w kierunku poprawy bo po co sie nadwyrezac. I tak nic z tego nie
    > bedzie.
    > Konczac temat zamieszczam ponizej info z dzisiejszego Onetu.
    [...]
    > Winietki na korzystanie z... chodników
    [..]
    > "Ufamy, iż w znacznym stopniu podwyższy to jakość naszych chodników, a
    także
    > pozwoli na znormalizowanie wysokości krawężników" - podała młodzieżówka
    Unii
    > w specjalnym oświadczeniu "Należy także rozważyć zróżnicowanie
    taryfikatora
    > ze względu na wagę ciała oraz rozmiar używanego obuwia" - sugeruje Młode
    > Centrum.
    [...]
    A ja bym sugerowal (i to powaznie!) wprowadzenie oplat za parkowanie
    samochodow na chodnikach wlasnie - jednym, dwoma, czy czterema kolami - to
    najbardziej je niszczy. Jak zaczynalem jedzic samochodem, to za wjazd kolem
    na chodnik owczesna Milicja dawala slone mandaty! Tak samo za wjazd kolami
    na trawnik w miescie. Dzis malo kto to pamieta; w ciasnym Krakowie piesi
    przeciskaja sie pomiedzy murami domow i brudnymi zderzakami samochodow
    zaparkowanych czesciowo na chodnikach. Ale to tak na marginesie tematu.
    WSm