  • Data: 2021-06-01 16:03:59
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.06.2021 o 15:09, J.F pisze:

    > No, mam np wielki silos na cement, dostawy wsypuje, a pobieram w miare
    > potrzeby ... i co - postawic wiecej silosow? :-)

    Jak zwykle nie czytasz ze zrozumieniem.
    Akurat ten twój silos, to najmniejszy problem.
    Wsypujesz od góry, wysypujesz od dołu... FIFO samo się robi.

    Kupujesz 1 m3, płacisz, wsypujesz.
    Potem kupujesz 3 m3, nie płacisz, wsypujesz.

    Do zużycia wysypałeś 0,5 m3.

    Teraz zgadnij, czy do zużycia wziąłeś ten zapłacony, czy ten nie
    zapłacony, i ile ci zostało zapłaconego i ile nie zapłaconego...
    Teraz uważaj, będzie trudniej: jeżeli teraz wysypiesz 1 m3, to ile
    wysypałeś zapłaconego, a ile wysypałeś niezapłaconego?

    I teraz najtrudniejsze (do zrozumienia dla ciebie...) - masz tak
    prowadzić ewidencje żeby to ogarnąć.

    Żeby całkiem cię skołować, spróbuj przećwiczyć to na hałdach węgla...
    albo żwiru.

    > Albo rozliczaja jakos inaczej.
    >
    > W dyskusji one szybko przechodza na numery kont, a na tym to ja sie
    > nie znam :-)

    Dlatego nie rozumiesz co mówią i wydaje ci się, że robią tak, jak wydaje
    ci się, że zrozumiałeś.

    > Ale wiem, ze wartosci magazynow sa im do czegos potrzebne.

    Nie masz pojęcia do czego, a za dyskusje się zabierasz...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr