  • Data: 2021-06-01 18:32:41
    Temat: Re: Nowe podatki
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-06-01 o 12:20, J.F pisze:

    > Wyjasnijcie mi tylko:
    > -czy oni chca, aby w momencie sprzedazy wyrobu wyszukiwac ktore
    > materialy zuzyto, aby je zaliczyc do KUP

    Wdepnąłem kiedyś w małą
    produkcję jako sp. z o.o.
    Ale, żeby sobie ułatwić tę papierkową robotę, to
    nawet jeśli coś tam zostało materiału z danego zakupu,
    to i tak zapisywałem z tyłu faktury, że zużyło się wszystko.
    Księgowa zadowolona bo dostaje opisane dokumenty,
    ja mam mniej roboty.
    Wesoło było jak z tych niezużytch resztek
    wyprodukowałem towaru za kilkanaście tysięcy euro.
    Także J.F. nie ma lekko :-)