    From: Jacek_P <L...@c...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Date: Sat, 17 Oct 2009 12:01:05 +0000 (UTC)

    Krzysztof napisal:
    > do interesantów, w tym do mnie, ponieważ dzięki m.in. mnie ma co miesiąc
    > pensję; kobieta nie pojęła skrótu myślowego i parsknęła tylko, że coś mi
    > się chyba pomieszało, bo pensję to ona ma dzięki swojemu dyrektorowi,

    Alez ona miala racje. Pieniadze od ciebie bierze minister finansow.
    A urzedniczka jako pracownik dostaje kase od swojego pracodawcy, nie od ciebie.
    To, ze jej pracodawca najwyzszego szczebla bierze kase od ciebie to jej,
    jako pracownika kompletnie obchodzic nie musi. W koncu cala kasa recyrkuluje
    w gospodarce i to jest obieg zamkniety. Twoja firma bierze kase od klientow
    i od banku, a banki biora ja z banku centralnego.

    > nim nie jestem; przerażające jest to, że identyczna mentalność panuje wśród
    > całej rzeszy urzędników wyższego szczebla

    Ehm, mam jednak wrazenie, ze poslugujesz sie obiegowymi szablonami,
    a o ekonomii masz pojecie, nazwijmy to 'popularne' ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek