  • Data: 2009-10-16 14:57:01
    Temat: Re: No i "wykrakałeś", Gotfryd ;-)
    Od: "Krzysztof" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek_P" <L...@c...edu.pl> napisał

    > Kratka, napisy firmowe, numer rejestracyjny.

    Pisałem, że chodzi o sytuację, gdy auto jest nieoznakowane. A po numerze
    rejestracyjnym raczej trudno wywnioskować, że auto jest firmowe. Chodzi mi
    rzecz jasna o identyfikację na parkingu, a nie śledztwo z pomocą wydziału
    komunikacji. Co do kratki - tylko służbówki ją mają?

    > - czy właściciel jednoosobowego DG powinien posiadać dwa odrębne
    > samochody
    > (do użytku prywatnego i służbowego), by nie wpadać w tę pułapkę
    > podatkową?

    > Teoretycznie tak. Jak masz transport masowy, to do kosciola podjezdzasz
    > Kamazem?

    Podałeś przykład oczywisty. Ale nie wszystkie firmy to transport masowy.
    Gdybym miał firmę "usługi lingwistyczne" i uczył języków u swoich klientów,
    to na grzyba potrzebny byłby mi drugi samochód?

    > Tak, walna domiar. A firma bedzie musiala udowodnic, ze w tym czasie
    > samochod byl na wyjezdzie sluzbowym.

    Ponieważ? Od kiedy to udowadnia się niewinność?

    > A i kontrola krzyzowa nie zaszkodzi.

    Kontrola czego? Przyjazdów służbowych? No wybacz, ale o ile rozumiem
    całkowicie prowadzenie ewidencji wyjazdów służbowych, to pierwszy raz
    słyszę o ewidencji przyjazdów służbowych. Jak do Ciebie przyjeżdża
    przedstawiciel handlowy albo prezes (bo może pracujesz na tym szczeblu ;-),
    to odnotowujesz w swojej dokumentacji ich przyjazd?

    > Czy organy podatkowe naprawdę mają tak ograniczony tryb
    > myślenia, że nie potrafią założyć wyjazdów służbowych także podczas
    > weekendów? (serwisy awaryjne, targi, konferencje, szkolenia itp).

    > Nic nie stoi na przeszkodzie, abys to wykazal.

    No dobrze, ale ze słów w artykule nie wynika, by ktoś prosił o wykazanie.

    Pozdr
    K.