  • Data: 2010-01-16 09:05:41
    Temat: Re: Niższe składki za pierwszą DG
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy jak nie podał, to ignorujemy, i przyjmujemy np. że
    > odpowiedzialność solidarną akceptuje?
    >
    > No to po co mu spzoo (w ogóle) :D

    No właśnie nie akceptuje. Zresztą to już jest poza dyskusją, bo spzoo już
    jest! Powstała dlatego, że w przyszłości faktycznie chcemy, aby to była w
    pełni profesjonalna, zatrudniająca pracowników, firma. Póki co, trzeba
    jednak szukać rozwiązań zastępczych. Spzoo była jedyna do zaakceptowania,
    właśnie z powodu odpowiedzialności. Jeden kontrakt jest czasem wart 80-150
    tys. złotych. Trudno robić takie imprezy jednoosobową DG czy SC. Poza tym
    tak jak wspomniałem, działalność ta wymaga licencji i choćby dlatego musimy
    mieć spółkę, która jest organizatorem, a my jako pracownicy je koordynujemy.

    Czy zatrudnienie się na umowę o pracę byłoby rozwiązaniem? Nie wiem dokąd
    poszła ta nasza dyskusja. W każdym razie dziękuję za informacje
    (Gotfrydzie).

    Pozdrawiam,
    Pan Łoś