eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNieprawidłowa faktura i odłączony internet. › Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "Cavallino" <k...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
    Date: Wed, 29 Jun 2005 01:06:10 +0200
    Organization: news.onet.pl
    Lines: 29
    Sender: r...@p...onet.pl@liese.tinet-polska.pl
    Message-ID: <d9sl59$6dt$1@news.onet.pl>
    References: <d9hvmo$sj0$1@news.dialog.net.pl> <d9i3ak$hgc$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <d9j5ec$89d$3@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.60.0506251215430.1108@athlon>
    <d9lngj$hqo$1@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.60.0506271214480.1928@athlon>
    <d9pfva$nu1$2@news.onet.pl> <Pine.WNT.4.60.0506281007500.1692@athlon>
    <d9s4b3$oou$2@news.onet.pl> <d9sfbd$1ae$2@nemesis.news.tpi.pl>
    <d9sg2p$rn7$1@news.onet.pl> <d9shlf$2e8$2@inews.gazeta.pl>
    <d9shu1$1v2$1@news.onet.pl> <d9sijs$7lj$1@inews.gazeta.pl>
    Reply-To: "Cavallino" <k...@...pl>
    NNTP-Posting-Host: liese.tinet-polska.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1119999977 6589 62.3.165.12 (28 Jun 2005 23:06:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 28 Jun 2005 23:06:17 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2180
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2180
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:308503 pl.soc.prawo.podatki:143062
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
    news:d9sijs$7lj$1@inews.gazeta.pl...
    > Cavallino wrote:
    >>
    >>
    >> Nie pomyliłeś adresata?
    > nie.

    Chyba jednak.
    Mój provider - TPSA nie dostaje zapłaty do momentu rozstrzygnięcia
    reklamacji - o ile wiem takie prawo mam.
    A faktury poprawia bez gadania.

    >
    >>
    >> A pretensje że się nie otrzymało zapłaty po wystawieniu złej faktury
    >> zazwyczaj warto skierować do swojego pracownika, który tenże błąd w
    >> wystawianiu popełnił.
    >>
    > a życie swoje.
    > firma odetnie ci internet i powie, że usługę wykonała, a ty nie zapłaciłeś
    > w całości. i co im zrobisz.

    Płaci się zazwyczaj z dołu.
    Więc ja poszukam nowego providera, a ten niesolidny będzie latami próbował
    odzyskać ode mnie nierozliczoną zapłatę za ostatni okres, którą zatrzymam do
    czasu wypłaty odszkodowania....

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1