  • Data: 2005-06-29 08:30:25
    Temat: Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 29 Jun 2005, Maciej Bebenek wrote:

    > + Gotfryd Smolik news napisał(a):
    [...do Cavallino...]
    > + > IMO argument o "potrąceniu strat" z innego twojego postu
    > + > wygladał mi dobrze na gruncie prawa cywilnego.
    > +
    > + Niezupełnie. Potrącać, o ile dobrze pamiętam,
    > + mozna nalezności bezsporne.

    Ściślej: "wymagalne". Zgodziłem się z góry:
    rzeczy - wykazania że owo wyrównanie strat stało się
    wymagalne...<<
    Niemniej powiedzmy że wstępnie "wyglądało"... im dłużej się
    przyglądam tym gorzej "wygląda".

    > + VAT? A przychody z odszkodowania są wpływem ze sprzedaży?;-)

    Hm... widać że to niedopatrzenie ustawodawcy, co ? ;)
    OK

    A dochodowy ?
    Tu tak świetlanie sprawa IMO nie wygląda, dobrze gadam ?
    Postawienie tezy że "potrąciliśmy sobie i w związku z tym
    nie zapłaciliśmy" przesądzałoby że już *nastąpiło* potrącenie
    a to oznacza że z tytułu odszkodowania dochód jest.
    Już jest.
    Mylę się ?

    --
    pozdrowienia, Gotfryd