eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNieprawidłowa faktura i odłączony internet. › Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
  • Data: 2005-06-28 22:11:08
    Temat: Re: Nieprawidłowa faktura i odłączony internet.
    Od: "Cavallino" <k...@...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości
    news:d9shlf$2e8$2@inews.gazeta.pl...
    > Cavallino wrote:
    >>
    >> Mnie wystarczą.
    >> Ale interlokutorom nie, a przy okazji sami podsunęli rozwiązanie - skoro
    >> nie wystawienie prawidłowej faktury powoduje straty u nabywcy, a KC
    >> przewiduje możliwość zabezpieczenia swojego roszczenia - to i podstawa do
    >> niezapłacenia 41% do czasu otrzymania prawidłowej faktury jest jak
    >> najbardziej zgodna z prawem.
    >
    > no i znowu będziesz miał pretensje jak ci internet odłączą.

    Nie pomyliłeś adresata?

    A pretensje że się nie otrzymało zapłaty po wystawieniu złej faktury
    zazwyczaj warto skierować do swojego pracownika, który tenże błąd w
    wystawianiu popełnił.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1