    From: "Aszanti" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Niekompetentne biuro rach.
    Date: Thu, 30 Sep 2004 14:01:18 +0200

    > najistotniejszym aby biuro bralo na siebie cala odpowiedzialnosc
    Nie oczekuje nieomylnosci ani bezwarunkowego oddania. To oczywiste. Ale
    jesli ja widze bledy to juz naprawde katastrofa. A ponad to akurat w tym
    biurze panie ksiegowe maja pretensje o wszystko. Prosba o raport czy wydruk
    jest traktowana jak prosba o skok w ogien. I jeszcze do tego wrzeszcza o
    byle co. Nie mam zbyt duzego doswiadczenia z biurami, ale chyba po prostu
    zle trafilam. Natychmiastowa zmiana jest chyba jedynym, slusznym wjsciem.

    Ustalenia oczywiscie sa zapisane w umowie. Czy to jest tylko kwestia
    dogadania sie, czy moze istnieja ograniczenia prawde, za co biuro nie moze
    odpowiadac. Oczywiscie obstrahuje od sytuacji ekstremalnych, kiedy to
    wlasciciel kreci walki albo ksiegowa zwyczajnie nie zostanie o czyms
    poinformowana. Bo to oczywiscie nie podlega odpowiedzialnosci.

    >czegoz wiecej potrzeba?
    >no moze stabilnego prawa :)

    Niestety, tak. Robienie biznesow w Polsce to jak skok przez rzeke pelna
    krokodyli. A drugi brzeg daaaleko.

    pozdrawiam
    Aszanti