  • Data: 2004-09-30 18:18:21
    Temat: Re: Niekompetentne biuro rach.
    Od: "K." <konrad-w[wytnijto]@hot.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aszanti" <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:cjgsia$jcp$1@opal.futuro.pl...
    > Nie oczekuje nieomylnosci ani bezwarunkowego oddania. To oczywiste. Ale
    > jesli ja widze bledy to juz naprawde katastrofa. A ponad to akurat w tym
    > biurze panie ksiegowe maja pretensje o wszystko. Prosba o raport czy
    wydruk
    > jest traktowana jak prosba o skok w ogien. I jeszcze do tego wrzeszcza o
    > byle co. Nie mam zbyt duzego doswiadczenia z biurami, ale chyba po prostu
    > zle trafilam. Natychmiastowa zmiana jest chyba jedynym, slusznym wjsciem.

    Uciekaj czym predzej sie da. Mielismy podobny problem. Biuro prowadzilo nam
    papiery przez kilka lat. W koncu zrobilo sie takie bagno, ze jak zmienilismy
    na inne porzadne biuro, to musieli przeksiegowac caly rok!!! Kosztowalo nas
    to kilkanascie tys. zl ale od tamtej pory mamy spokoj i ZERO problemow.
    Popytaj o opinie klientow co do wyboru biura.

    K.