  • Data: 2002-10-12 16:52:06
    Temat: Re: Nie trzeba placic zdrowotnego?
    Od: "Waldemar Kowalski" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6a6a.00000227.3da8171e@newsgate.onet.pl...

    > Hej,
    > Jestem jednosobowa firma. Mam pytanie: Czy to prawda, ze mozna, jakkolwiek
    na
    > wlasna odpowiedzialnosc, nie placic sobie ubezpieczenia zdrowotnego z
    ZUSU?
    ...........ciach...............
    Kto Ci takie bzdury naopowiadał ?
    Musisz płacić i to w dodatku od każdej działalności dodatkowo !!!
    Ja nie płaciłem drugi raz (znaczy się podwójnie) za 99 i 2000 rok.
    Jak mnie znaleźli, to nie dość że mam wszystkie zaległości wyrównać, to
    jeszcze odsetki są większe od samej należności !!!
    Dodatkowo zdrowotne przez ustawodawcę zostało wyłączone spod
    restrukturyzacji (ustawa z 30 sierpnia br.).

    pozdrawiam
    życzę powodzenia w interesach
    Waldemar Kowalski