eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie odebrana fakturaRe: Nie odebrana faktura
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nie odebrana faktura
    Date: Fri, 31 May 2002 15:36:34 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 41
    Message-ID: <ad7ubh$c2n$1@news.tpi.pl>
    References: <ad7eu4$lct$1@sunsite.icm.edu.pl> <ad7j92$kja$1@news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: cerber.farmacol.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1022852274 12375 195.205.143.132 (31 May 2002 13:37:54 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 May 2002 13:37:54 +0000 (UTC)
    X-Notice-1: This post has been postprocessed on the news.tpi.pl server.
    X-Notice-2: Subject line has been filtered and leading Odp: string removed.
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.00.2615.200
    X-Subject: Odp: Nie odebrana faktura
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.00.2615.200
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:59895
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik Aneta <d...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ad7j92$kja$...@n...tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Wojciech Suszycki (Brick B.)" <s...@i...pl> napisał w
    > wiadomości news:ad7eu4$lct$1@sunsite.icm.edu.pl...
    > > 1.Wystawiłem fakturę, sprzedaż przeszła przez kasę fiskalną. Ale klient
    > nie
    > > odebrał faktury. Napisać na kopii i oryginale "Anulowano" i wpiąc do
    > > dokumentów?
    > A towar odebrał? Jeśli tak to po prostu wyslij oryginał faktury do
    klienta.
    > Jeśli jednak sprzedaży nie było - to IMHO należałoby wystawić fakturę
    > korygującą na całą kwotę i dokładnie opisać przyczynę korekty (np.
    > transakcja nie doszła do skutku) i spiąć razem wszystkie dokumenty - w tym
    > przypadku US nie powinien przyczepic się do braku podpisu na f.kor (tak
    > przynajmniej twierdziła pani z US na ostatnim szkoleniu)

    Jeżeli transakcja nie doszła do skutku to w żadnym wypadku nie wystawiać
    korekty. Nieodebrana korekta nie zmniejszy obrotu za to faktura zwiększy. To
    co powiedziała pani z us na szkoleniu to bzdet do kwadratu, zwłaszcza po
    ostatniej nowelizacji gdzie wprost napisano, że korekta pomniejsza obrót
    dopiero po uzyskaniu potwierdzenia od odbiorcy. Najlepiej fakturę anulować i
    oczywiście pomniejszyć sprzedaż fiskalną jakimś rejestrem zwrotów, anulowań
    czy jak tam zwał.


    >
    > > 2.Zapłacić chciał złodziej kradzioną kartą. Ze się zorientowałem to
    chama
    > > wysłałem do wszystkich diabłów. Jakby jednak zapłacił i POLCARD
    transakcji
    > > nie uznał to moja strata. Wpisać wtedy kwotę w pozostałe wydatki?
    Sprzedaż
    > > była, tylko zapłaty nie było. Unieważnić sprzedaży chyba nie mogę?

    Odesłałeś go do tych diabłów razem z kartą? Jeśli tak to gratuluję i
    dziękuję w imieniu złodziei, bo dzięki takim jak Ty są bezkarni.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1