eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR! › Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
  • Data: 2007-10-04 12:27:07
    Temat: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 09:54
    (autor Sowiecki Agent
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <fe2677$5ii$1@inews.gazeta.pl>):

    > w ktorym miejscu pochwalilem?
    > Bandyte trzeba karac za wyrzadzone przez niego przestepcze czyny, anie
    > za to kim jest, dlatego tylko ze w oczach frustratow tacy ludzie moga
    > popelnic takie czyny.

    No to chyba się nie rozumiemy.... Ja mówię o dresach jako o subkulturze
    przestępczej. Znane mi dresy mają wyroki albo ich nie mają z powodu
    wadliwego systemu prawnego lub braku wystarczająco mocnych dowodów. Ale
    generalnie są to członkowie subkultury przestępczej i z definicji są źli i
    społecznie szkodliwi.
    --
    Tristan
    napisz tu: b...@n...pl o...@n...pl