eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiNie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR! › Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
  • Data: 2007-10-05 07:04:08
    Temat: Re: Nie chcecie więcej pierdolić się z tymi podatkami? - GŁOSUJCIE NA UPR!
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tristan napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z czwartek, 4 października 2007 09:54
    > (autor Sowiecki Agent
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <fe2677$5ii$1@inews.gazeta.pl>):

    > No to chyba się nie rozumiemy.... Ja mówię o dresach jako o subkulturze
    > przestępczej. Znane mi dresy mają wyroki albo ich nie mają z powodu
    > wadliwego systemu prawnego lub braku wystarczająco mocnych dowodów. Ale
    > generalnie są to członkowie subkultury przestępczej i z definicji są źli i
    > społecznie szkodliwi.

    no nie rozumiemey sie.
    1.jak rozpoznac ze ktos popelnil przestepstwo a nie ma dowodu na to ?
    2. sugerujesz ze przy braku doowodw powinno sie ludzi zamykac w wiezieniach?
    3. po czym rozpoznajesz takiego dresa?

    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s
    Wysaj to do wszystkich swoich kontaktow co
    tydzien! Pamietaj ze 'Malym ludziom' zalezy na tym by
    jak najmniej wyborców poszlo glosowac ....