    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Nazwa firmy na FVAT
    Date: Mon, 29 Dec 2008 10:05:36 +0100

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 22 grudzień 2008 12:07
    (autor Gotfryd Smolik news
    publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    wasz znak: <Pine.WNT.4.64.0812221206061.3780@quad>):

    > ROTFL... niezłe :)
    > Swoją drogą, przypomina mi się "problem taksówkowy" przy wprowadzaniu
    > kas rejestrujących. Taksiarze też nie kojarzyli że mają obowiązek
    > podawania adresu zamieszkania.

    Bo swoją szosą, jedno i drugie jest dość kontrowersyjne. Wieziesz takiego
    dresika, w ryja możesz dostać na miejscu, a jakby tego mało -- dostaje twój
    adres na tacy...

    Co do przykładu Maddy, to również nie każdy właściciel może chcieć, żeby mu
    klienci tyłek zawracali. Możliwe, że zarządza dużym przedsiębiorstwem i ma
    od tego ludzi, żeby załatwiali sprawy klientów.

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.