  • Data: 2006-12-14 06:06:39
    Temat: Re: Naprawa samochodu z OC sprawcy
    Od: Tomasz Staszewski <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Szymon Polok napisał(a):

    > 1.Czy mam czekać na jakieś pismo z Towarzystwa Ubezpieczeniowego o
    > wypłaconej kwocie i na tej podstawie wrzucić to jako pozostały przychód, czy
    > też z automatu zaksięgować tę kwotę nie czekając na pismo z TU? Rzecz w tym,
    > że naprawa miała miejsce w listopadzie i jeśli wrzucę w koszty naprawę będę
    > miał z tego powodu duży profit w postaci niepłacenia podwójnego podatku.

    Czekać. Nikt nie powiedział, że w piśmie z TU będzie dokładnie ta sama
    kwota co netto na fakturze. TU może np. uznać, że żarówka lewego
    kierunkowskazu była spalona bez związku z przedmiotową szkodą i wypłacą
    o 5,32 PLN mniej:-) Ty ich oczywiście możesz pozwać do sądu, ale chyba
    szybciej wpłacisz w ASO te 5,32 i zakończysz sprawę.

    pzdr

    Tomek

    P.S. Tu nie ma nic śmiesznego; sam widziałem decyzję o przyznaniu
    odszkodowania z obciętymi 20 PLNami za płyn chłodniczy (argumentacja:
    zużyty był i i tak musiałby zostać wymieniony) w sytuacji kompletnej
    kasacji przodu. Klientowi oczywiście nie chciało się iść do sądu za 20 PLN.