  • Data: 2003-04-04 21:18:29
    Temat: Re: Na jakiej podstawie prowizje dla kontrolerów US
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 26 Mar 2003, kornishon wrote:

    >+ > Re: Oczywiście, że nie ma prowizji. To nazywa się jakoś inaczej
    >+ > premie wynikowe, czy też nagrody.
    >+ > Zapewne kłamał też twierdząc, że ew. uchylenie
    >+ > decyzji nie
    >+ > powoduje konieczności zwrotu premionagrody :-)))
    >+ Jak rozumiem premie istnieją tylko w aparacie skarbowym? Zgroza.

    Jak rozumiem powszechnie daje się premie za "prawie udane"
    prace ? Przecież to jest klasyczny wic: "Antek, oprzij sie o ta
    ściana co sie nie obuli, jo leca po piniondze !".
    Sprawa była dość głośna po sławetnym "wyroku Chipa", ale cóż...
    Jakbyś nie zauważył - chodzi o to, że jeśli zostaniesz postawiony
    w stan oskarżenia o zaniżenie zobowiązania podatkowego to
    "stawiający cię" dostaje premię. OK. Ale jeśli ty koniec końców
    sprawę przed sądem wygrasz - to premia zostawała ! Bo była przyznawana
    *przed* zakończeniem sprawy, przecież "podatek już ściągnięto" :>
    (w myśl prawa podatkowego - najpierw płacisz, później się sądzisz !).
    I my (tj. reszta podatników) składała się na twoje koszta
    sądowe, zwrot odsetek (bo kwota wpłaty była twoja) i premię dla
    kontrolera (no bo nie z twojej wygranej przecież poszła).
    BTW: Nie wiem czy nadal tak jest. Możliwe że nikt nie zmienił.

    pzdr, Gotfryd