  • Data: 2010-03-14 13:06:49
    Temat: Re: Na jakie konto zaliczkę na podatek?
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 08 Mar 2010 17:32:15 +0100, John Smith <a...@g...com>
    wrote:

    >Podatku od prowadzonej jednoosobowej działalności gospodarczej.
    >Rozliczam się według zasad ogólnych, nie jestem VAT-owcem, prowadzę
    >usługi psychoterapeutyczne. No i nie wiem, na jakie konto przelewać podatek.

    Jesli jestes osoba prawna to dochodowy na konto CIT ;)
    Skoro wiesz ze nie jestes VAT-owcem to nic na konto VAT
    A skoro prowadzisz d.g. jednoosobowo to jestes osoba fizyczna -
    podatek dochodowy od osob fizycznych placisz na konto PIT.

    WAM
    --
    wielkanoc nad morzem www.nadmorze.pl/wielkanoc-nad-morzem
    wczasy nad morzem www.nadmorze.pl