  • Data: 2010-03-09 20:44:07
    Temat: Re: Na jakie konto zaliczkę na podatek?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 8 Mar 2010, 'Tom N' wrote:

    > To na wstępie, bo zaraz Ci Tomek dorzuci ustawę o odpadach, ochronie
    > środowiska i kilka innych, a przyjdzie Gotfryd, to dopiero będzie i każe Ci
    > czytać całe archiwum (jakoś od 1999 chyba)... ;-)

    Wypraszam sobie :P
    Nigdy nikomu nie kazałem czytać CAŁEGO archiwum :>
    Standardowy zestaw to 3000 do 4000 postów, nie ma zmiłuj bo sam tak
    zaczynałem, wersja ulgowa (ale to tylko o ile ktoś nie pisze głupot
    oraz nie powołuje się "bo słyszał od ksiegowej") to 2000 .. 3000 postów,
    dobieranych po uważania, stosownie do samodzielnie odczuwanych niedoborów
    wiedzy w danych tematach.
    Z wiedzą może być nadal różnie (w końcu to grupa dyskusyjna, a nie
    porady, więc mogą być "rozbieżności") ale przynajmniej czytacz
    zaczyna jarzyć czego nie wie :)

    Standardowy hak dla twórcy wątku: w którą kolumnę wpisał remanent
    początkowy i skąd wiedział że trzeba właśnie tak ;)

    pzdr, Gotfryd