    From: Jagna <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: [NTG] Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Date: Mon, 5 Nov 2007 20:04:29 +0100

    Dnia 4 Nov 2007 23:54:18 +0100, Efreet napisał(a):

    > Na wszystkie !! Na wszystkie !! :)

    phi... ;)

    [...]
    > Kurcze !!

    Nie no... teraz przesadziłeś, najpierw płeć Ci nie odpowiada teraz
    "kurcze"!
    [...]
    > W rodzaju meskim pisze mowisz ??
    Słuchaj, ja już nie będę o Gotfrydzie bez Gotfryda, niekoniecznie mu się to
    podoba.

    > No to takie dziecko, w rodzaju nijakim, ale mowi (czy tam pisze,
    > choc to zalezy od wieku) o sobie zrobilabym lub zrobilbym...

    Jest jeszcze taka ewentualność, że jak mamusia nieświadoma, mówi do
    dziecięcia w formie: "a mamusia dzidzi zaraz obiadek zrobi", to ta Niunia o
    sobie potem też: "a dzidzia zrobi siusiu do nocniczka..." i brak miejsca na
    rodzaj...
    > a takie jablko ?? jak by powiedzialo ??

    Pewnie to samo, co jajko... ;)

    > Ja mam limity !! Terminy !! Deadline'y !!
    > Kiedy ja to poczytam ?? No kiedy ?? NO ??

    To zamiast dywagować o tym, co rośliny mają na myśli, pytaj!
    Bo mam niejakie wrażenie, że zaśmiecamy grupę, nie sądzisz?

    > Nie wiem..moge Ci podac numer konta bankowego
    > albo adres, na ktory mozesz wyslac mi kwiaty..
    > ew. oddac inicjatywe Tobie ;)

    Dam na mszę, wystarczy :)

    > Netykieta....hmm...a jak opisuje oswiadczyny ??

    Trzeba chyba dopisać rozdział, ale może bez mojego udziału, dobrze? ;)

    > Z kwiatami do admina ??
    Jeśli to kobieta, próbuj, może przyjmie oświadczyny :))

    --
    Pozdrawiam,
    Jagna :)