  • Data: 2007-11-05 21:46:51
    Temat: Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 5 Nov 2007, Jagna wrote:

    > Ale dlaczego mają nie mieć przychodu?
    > Są takie spółki, które dochodów nie przynoszą, ale jakieś tam obroty,
    > przychody jednak są. Jak nie ma - nie ma zdrowotnej, sprawa jasna :)

    Właśnie o owo "obejście" zdrowotnego chodziło w wątku, sądziłem że
    poprzedni Twój post też tego dotyczył! (żeby nie płacić, ergo nie
    mieć przychodów).

    > Choć tu mnie teraz zaciekawiło od czego NFZ chce składki zdrowotne od tych
    > ludziów, co to "zawiesili" działalność, skoro oni przychodu nie osiągają?

    A *NFZ* chce, czy ZUS?
    Bo jak NFZ, to można postawić tezę, że skoro nie przegrali jeszcze w NSA,
    to widać nie przeczytali przepisów i sądzą że mają rację ;)

    > Wracając do tematu, nie mnie oceniać, "co poeta miał namyśli, albo i gdzie
    > indziej" i na co takiemu sześć SC, z których persaldo ma nikły zysk, ale
    > kurcze, niestety wychodzi mu z tego sześć zdrowotnych, prawda?

    Jak mają przychody, to widać wychodzi.

    pzdr, Gotfryd