  • Data: 2006-05-21 15:27:37
    Temat: Re: NIP-UE - ile to kosztuje i z czym sie to je?
    Od: "STACHUrka" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ...oczywiście to że 22% polskiego VAT wypadnie doliczyć do kwoty netto
    > już powiększonej o 16% - czyli +16% VAT niemiecki i 26% VATu polskiego
    > (licząc od netto), razem 41,5% podatków - to ci pasuje?
    > Tak, ten "doliczony" VAT z FW można odliczyć - doliczy się go raz
    > jeszcze przy sprzedaży własnego towaru ;)

    niekoniecznie mi pasuje tylko czasami sa takie sytuacje w interesach ze
    trzeba zrobic cos jednorazowo a i kwoty sa czzasami nieistotne a liczy sie
    jedynie czas, a jak sie u nas w urzedach zalatwia kazdy wie, natomiast
    interesy mozna robic(wystawiac i otrzymywac FV) takze w swieta i niedziele
    Tylko tak gdybam teoretycznie... :)
    A pytanie jest czy ONI czyli US nic mi nie zrobia a to ze zap[lace wiecej
    podatku to juz moja wolna wola takiego zakazu chyba nie ma, wiem ze jak za
    malo to odsetki i kary etc. a co jak zaplace za duzo?
    --
    STACHUrka
    stachurka__@__inss.pl